HomeHelpSearchLoginRegister

Welcome, Guest. Please login or register.
July 31, 2010, 05:12:13 PM

Login with username, password and session length
Search

News
Nouveau forum en français!

Stats
4138 Posts in 659 Topics by 254 Members
Latest Member: louiscoffman
+  vt4um
|-+  Ving Tsun, 詠 春 (Please limit politics!)
| |-+  Ving Tsun Forum Nederlands (Moderators: Dave, Ron, Filip)
| | |-+  Wing Chun school vlakbij Rotterdam, Federatie?
« previous next »
Pages: [1] Print
Topic: Wing Chun school vlakbij Rotterdam, Federatie?  (Read 423 times)
Blowfishy
Newbie
*

View Profile Email
« on: February 16, 2010, 12:37:19 AM »

Hallo,

Ik wil graag beginnen met Wing Chun. Ik woon in de buurt van Capelle aan den IJssel en voor mij is de Wing Chun Federatie (van Wachtberger) het dichtst bij. Nu lees ik op internet een hoop slechte dingen over Wachtberger: zo zou hij niet goed begeleiden .. Ik ga binnenkort een proefles volgen bij hem maar ik wil graag jullie mening leren kennen over de Federatie, jullie hebben namelijk meer verstand over Wing Chun dan ik. Kennen jullie een goede Wing Chun school in de buurt van Capelle aan den IJssel waar een relaxte sfeer hangt en waar je goed begeleidt wordt. Of zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben met Wachtberger?

Bij voorbaat dank!

Groetjes,

Blowfishy
Dave
Administrator
Forum addict

info@vingtsunupdate.com
View Profile WWW Email
« Reply #1 on: February 16, 2010, 07:55:29 PM »

Kijk ook eens op de site van Silvano Bonfe: www.vingtsunkungfu.info School in Rotterdam

A clever fighter, is one who not only wins, but excels in winning with ease. (Sun Tzu, The art of war)
BertB
Forum junior
**

View Profile
« Reply #2 on: February 17, 2010, 11:28:08 PM »

Hallo,

Ik wil graag beginnen met Wing Chun. Ik woon in de buurt van Capelle aan den IJssel en voor mij is de Wing Chun Federatie (van Wachtberger) het dichtst bij.
(snip)
 Of zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben met Wachtberger?

Bij voorbaat dank!

Groetjes,

Blowfishy

Ik heb in de jaren negentig altijd bij Wachtberger getraind en ook de overgang meegemaakt van de organisatie van Rob Vogel naar de huidige Federatie.

Ik heb Dick Wachtberger altijd een goede leraar gevonden, ik kan niet spreken voor hoe het nu is, want dat weet ik gewoon niet, maar in die tijd vond ik hem behoorlijk goed.

Mijn advies is gewoon dat je bij verschillende scholen een proefles neemt, je kunt altijd ja of nee zeggen daarna.

In ieder geval succes!

BertB

wars start where you will, but they do not end where you please
silvano
Forum master

View Profile
« Reply #3 on: March 01, 2010, 07:37:05 PM »

Hi, je bent welkom in mijn school.

maar inderdaad ga ook ergens anders kijken, is altijd leerzaam.
beter eerst overal kijken dan ergens jaren trainen en er later achter komen dat het ergens anders beter en/of leuker is.

in mijn school heb je geen opzeg termijn en kun je eerst 2 proef lessen nemen voor je, je inschrijft.
banden, graduaties en exames doen we niet aan.

www.vingtsunkungfu.info

groetjes
Silvano
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to: